Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

A könyv alcíme pedig: Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid.

(Bocsánat, hogy ilyen szurkapiszka vagyok, de a könyv címe után kellene egy kérdőjel...)

Ettől eltekintve: Kádár Tímea: Hogyan kerüljünk be a sajtóba ingyenesen című könyve remek eligazító lehet vállalkozóknak, média-managereknek, civil szervezetek vezetőinek. Hogy miért is?
1. Kádár Tímea kimondja azt, amit csak nagyon kevés marketinges mer: hogy médiamegjelenés nem egyenlő médiamarketing. Az, hogy valakit behívnak egy délelőtti showműsorba "csevegni", önmagában még nem biztosít forgalomnövekedést a vállalkozása számára. Ehhez további lépéseket kell tennie. Hogy miféle lépéseket, azt elolvashatjuk a könyvben.
2. Az sem mindegy- és ezt is bátran kimondja a Szerző- hogy miféle megjelenéseket vállal be az ember. Kádár Tímea leszámol azzal a média-szakemberi körökben forgó tévhittel, hogy " mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólunk". Dehogy is, dehogy mindegy! A médiapartnernek korrektnek kell lennie, az adott műsornak hordoznia kell egy karaktert, megütni bizonyos színvonalat, hogy azt mondja egy vállalkozó: igen, szívesen elmegyek oda, és beszélek arról a területről, amihez értek.
3. Megjelenés, kommunikáció: Kádár Tímea itt is az egyszerűséget, keresetlenséget kedveli. Nem különlegesnek kell lenni ( mint ahogy azt egynémely tévéműsorban látjuk, amikor is a szakértőt szinte bohócnak öltöztetik- recenzens megjegyzése), hanem önazonosnak kell lennünk.

Számomra nagyon rokonszenves az a megközelítés, ahogyan Kádár Tímea viszonyul tárgyához. Ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, mindenkinek, aki kapcsolatba kerül médiával, akár, mint munkatárs, akár, mint " téma" vagy mint ügyfél. Tanulágos.

Kreatív Kontroll Kft, 2017.
Ez pedig a Kiadó weboldala:kreativkontroll.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cormac McCarthy:Az utas/Stella Maris

Krasznahorkai László:Megy a világ

Guy de la Bédoyére:Praetorianusok.A római császári testőrség felemelkedése és bukása